فریدون جیرانی
نوشته شده توسط : bozshet

این خیلی   قرص خطرناک است چون فکر می‌کنم اگر روزی کهنه شوم و به این باور برسم که کهنه شدم، دچار افسردگی خیلی حاد ‌شوم قرص که حتی ممکن است بلایی سر خودم  قرص بیاورم؛‌.

 

همه آرزوی زندگی‌ام هم همین است قرص که خداوند این تازگی را از من نگیرد. نمی‌دانم شاید من مقدار کمی خودشیفتگی بازیگری دارم و این چیزی  مگنا است که به نظرم همه بازیگران دارند و اگر قرص نداشته باشند اصلا نمی‌توانند بازیگر شوند.

هانیه توسلی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می‌باشد . وی در آخرین گفت و گو خود که در برنامه 35 با فریدون جیرانی انجام داده بود در پاسخ وی بعلت ازدواج نکردنش گفت : در سن پایین که بودم خیلی در فکر این بودم که ازدواج کنم و بچه دار بشوم . اما همین حالا احساس می کنم ازدواج به شدت پیچیده است . من حوصله شلوغی و جمعیت را ندارم .

"

آن خودشیفتگی هم این است که خودم قرص را از هر چیزی در جهان بیشتر دوست دارم و فکر می‌کنم حتی اگر روزی بچه‌دار شوم باز هم خودم را بیشتر از او دوست خواهم داشت. آنقدر خودم قرص را دوست دارم که حاضر نمی‌شوم قرص این همه سختی به خودم بدهم که  قرص عشق دیگری را تجربه کنم. این عشق را خودم به خودم دارم.»

زندگی شخصی، محمدرضا گلزار چگونه اسـت ؟

.
نکات جالب  قرص زندگی شخصی محمدرضا گلزار.

محمدرضا گلزار متولد قرص سال 1356 اسـت و فروردین ماهی می باشد. »

برخلاف  قرص تصور خیلی ها که فکر میکنند گلزار شمالی اسـت، او اصالتا آذری تبار می باشد و در شهر تهران متولد شده، از کودکی با موسیقی آشنا بوده  قرص و بعد از رذ قرص ملاقات با زنده یاد ایرج قادری قرص وارد دنیای بازیگری می شود، او در قرص حال حاضر پرفروش ترین  مگنا بازیگر سینمای کشور جمهوری اسلامی ایران اسـت؟

 

راز های زندگی شخصی محمدرضا گلزار قرص دوران تحصیل محمدرضاگلزار

 . دوستان و نزدیکانش  قرص نیز به نوعی این خبر را تکذیت کردند: اما بنامین بهادری  قرص سکوت کرد. آن شب البته به خندوانه نرفت. بعدها غیر  قرص مستقیم اما این خبر را تکذیب کرد و وقتی به هند رفت تا  قرص در فیلم سلام بمبئی بازی کند، عکسی از یک بازیگر هندی در کنار دخترش  قرص؛ بارانا منتشر کرد. همسر قرص جدیدش  قرص را معرفی  قرص کرد.

 





:: برچسب‌ها: فریدون جیرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: